APOLLO BI tandem
- 2 980 € s DPH
Viete si predstaviť tandemový klzák s ľahkým a presným riadením, efektívnym ovládaním vo vysokej rýchlosti, s presnosťou a ľahkosťou v zátačkách?
Tak pre vás je navrhnuté APOLLO BI - tandemový klzák s certifikáciou EN C, z rady Sport Line pre skúsených pilotov, ktorí očakávajú presné a pritom ľahké riadenie.
Utečte od každodenných komerčných letov a vzlietnite do nekončiacich výšin, užite si zábavu, zažite lety, na ktoré nezabudnete.
Týmto sa vyznačuje APOLLO BI a práve to boli dôvody, pre ktoré bol stvorený. APOLLO BI sa stane vašim životným štýlom. Klzák je navrhnutý v originálnom štýle, napriek tomu rešpektuje parametre požadované pre komerčné tandemové lety.
APOLLO BI sa zrodilo z najúspešnejšieho sólo klzáku APOLLO a je doplnený najnovšími inováciami, medzi ktoré patria LEO, 3 line concept, V Bridge systém a Triple 3D cut.
Toto sú hlavné charakteristické črty APOLLO BI, ktoré Vám otvoria nové možnosti a tiež zážitky z tandemového lietania:
- presné ovládanie,
- efektívny výkon,
- široký rozsah rýchlostí,
- nízka váha,
- LEO,
- 3D cut,
- 3 line dizajn
Balenie obsahuje:
- Eyrie batoh,
- tričko AlfaPara,
- tandemové závesy,
- HANDY kit - set pre rýchle opravy klzáku,
UPOZORNENIE:
- Pri navolení vlastných farieb si účtujeme doplatok 200EUR.
- Termín dodania od zadania objednávky je 7-8 týždňov
Technické parametre | 39 | 41 | |
Plocha (m2) | 38,50 | 41 | |
Projekčná plocha (m2) | 33,88 | 36,08 | |
Rozpätie (m) | 14,49 | 14,95 | |
Štíhlosť | 5,45 | 5,45 | |
Projekčná štíhlosť | 4,19 | 4,19 | |
Projekčné rozpätie (m) | 11,91 | 12,29 | |
Počet komôr | 55 | 55 | |
Hmotnosť krídla (kg) | 7,15 | 7,6 | |
Vzletová hmotnosť (kg) | 110-200 | 125-220 | |
Certifikácia | EN/LTF C | EN/LTF C |
Vrchlík
- Panely: NCV Skytex 9017 E25A (Skytex 38 Universal); Porcher Sport, Francúzsko
- Nábežná hrana: NCV Skytex 9017 E25A (Skytex 38 Universal); Porcher Sport, Francúzsko
- Profily a diagonály: Skytex 40, 40 g/m2, Porcher Sport, Francúzsko
Šnúry
- Horná galéria: Cousin Vectraline 12240 (0.9 mm unsheathed, PU coating); Cousin Trestec; Francúzsko
- Stredná galéria: Cousin Vectraline 12470/16330 (1.2 mm/1 mm unsheathed PU coating); Cousin Trestec, Francúzsko
- Dolná galéria: Cousin Ultimate (1.9 mm and 1.5 mm Dyneema ® covered lines); Cousin Trestec, Francúzsko
- Riadiace šnúry: Liros DC 000-060 (0.6 mm uncovered lines); LIROS, Germany; 7850-080/7850-100/7850 (1/1.2 mm Dyneema ® covered lines); EDELRID, Nemecko
- Hlavné riadiace šnúry: EDELRID 7850-200 (1.7 mm Dyneema ® covered lines); EDELRID, Nemecko
Voľné konce
- Popruhy: 25 mm polyesterový popruh, Mouka Tišnov, ČR
- Karabínky: 4.0/3.5 DI Delta, Francúzsko
Designer APOLLO Alexandre Paux opisuje ako sa APOLLO BI líši od METIS 3.
Bežne keď navrhujem tandemový klzák, tak sa zameriavam predovšetkým na to, aby klzák vyhovoval komerčným pilotom. Dalo by sa povedať, že navrhujem detaily podporujúce predovšetkým čo najjednoduchší štart a pristátie, a tiež neštandardné manévre, ktoré ustojí pasažierov žalúdok.
Priority pri navrhovaní klzáku, ako APOLLO BI, boli trošku odlišnejšie. APOLLO BI je konštruované predovšetkým pre dlhé lety a pre pohodlie, ktoré vydržia niekoľko hodín. To znamenalo ľahšie ovládanie, väčší rozsah rýchlostí a lepšiu priľnavosť a spätnú väzbu vo vzduchu.
Ovládanie je ostrejšie a trošku menej tolerantné ako u METIS 3. Lietanie je viac náročnejšie kvôli ostrejšej hrane a tenším šnúram, ale tento špeciálny klzák nakoniec umocní zážitky aj pocity, s ktorými sa vyrovnáte vo vzduchu nejednému skúsenému pilotovi.